fbpx

Po umytí a dôkladnom dosušení vozidla je premeraná aktuálna hrúbka nástreku, čo znamená hrúbka podkladu, farby a laku. Táto informácia nám hovorí, akú mieru korekcie bude možné vykonať. Pre uvedenie príkladu, bežná hrúbka nástreku sa pohybuje na úrovni 120 – 160 mikrometrov. Pri tejto hrúbke laku je možné odstrániť vo väčšine prípadov okolo 85 – 95% škrabancov. Pri týchto meraniach rovnako zistíme, ktoré diely karosérie boli prípadne prestriekané a majú tak odlišný typ laku. Všetky informácie zaevidujeme a nasleduje určenie postupu…

Každé vozidlo má odlišný typ laku a teda aj odlišný spôsob jeho opravy. Na testovacom paneli určíme najlepšiu vhodnú kombináciu leštiacej pasty a kotúča, aby sme zachovali čo najvyššiu vrstvu laku a zároveň odstránili čo najväčšie množstvo škrabancov a poškodenia. Pri korekcii laku sa aktívne zameriavame na odstránenie škrabancov viditeľných pod piatimi 5000 lumenovými reflektormi. Toto nám umožní identifikovať aj najmenšie poškodenie a pracovať na jeho odstránení. Korekcia laku sa vykonáva prostredníctvom orbitálnej leštičky, kotúčov (podľa testovania a potreby) a pasty. Pri väčších poškodeniach je niekedy nevyhnutné brúsenie brúsnym papierom zrnitosti 2000 – 5000 podľa hĺbky škrabanca.

Po vykonaní korekcie, teda opravy laku a odstránení škrabancov nasleduje leštenie. Leštenie má za úlohu odstrániť všetky mikroškrabance, ktoré na karosérii mohli ostať alebo vznikli pri korekcii, ďalej lak vyhladzuje a uvádza do originálneho stavu, v akom bol keď auto prvýkrát vyšlo z výrobnej linky. Lak je teda nádherne priehľadný, lesklý a hlboký. Leštenie sa vykonáva podobne ako korekcia orbitálnou leštičkou, leštiacim kotúčom a pastou.

Naleštená karoséria je odmastená vhodným prípravkom, aby sa pripravila na aplikáciu ochrany. Na lak je následne nanesená glazúra, ktorá zvyšuje lesk a vzhľad vozidla, zároveň pripravuje lak na aplikáciu pokročilejšej ochrany, ktorú na seba naviaže a vytvorí tak odolnú ochrannú vrstvu. Na glazúru je teda aplikovaný sealant na zvýšenie hĺbky lesku a vytvorenie „mokrého“ vzhľadu karosérie. Na doladenie a zvýšenie „trblietavosti“ laku je aplikovaný vhodný typ vosku.

Karoséria je následne prekontrolovaná, aby Vám vozidlo mohlo byť odovzdané v tom najlepšom stave.

Ďalej nasleduje interiér, ako je opísané v balíku #auto-detailing.

Zobraziť postup

Predtým

Potom

Na výber máte z týchto balíkov

Balík č.1

Korekcia a leštenie laku

Korekcia laku znamená odobratie vrstvy laku potrebnej pre odstránenie škrabancov, hologramov, slniečok a všetkých defektov laku. Po vykonaní korekcie, teda opravy laku a odstránení škrabancov nasleduje leštenie.

  • dekontaminácia karosérie
  • korekcia laku (odstránenie všetkých defektov laku)
  • leštenie laku (privedie  stav laku do vysokého lesku)
  • ako ochrana kvalitný karnaubový vosk

Balík č.2

Leštenie laku

Leštenie má za úlohu odstrániť všetky mikroškrabance. Lak je teda nádherne priehľadný, lesklý a hlboký. Leštenie sa vykonáva podobne ako korekcia orbitálnou leštičkou, leštiacim kotúčom a pastou. Naleštená karoséria je odmastená vhodným prípravkom, aby sa pripravila na aplikáciu ochrany. Na lak je následne nanesená glazúra, ktorá zvyšuje lesk a vzhľad vozidla.

  • dekontaminácia karosérie
  • ako ochrany kvalitný karnaubový vosk

Chcete si u nás rezervovať detailing?

0911 279 706