Korekcia
a leštenie laku

Po umytí a dôkladnom dosušenín vozidla je premeraná aktuálna hrúbka nástreku, čo znamená hrúbka podkladu, farby a laku. Táto inforámcia nám hovorí, akú mieru korekcie bude možné vykonať. Pre uvedenie príkladu, bežná hrúbka nástreku sa pobybuje na úrovni 120 – 160 mikrometrov. Pri tejto hrúbke laku je možné odstrániť vo väčšine prípadov okolo 85% – 95% škrabancov. Pri týchto meraniach rovnako zistíme, ktoré diely karosérie boli prípadne prestriekané a majú tak odlišný typ laku. Všetky informácie zaevidujeme a nasleduje určenie postupu korekcie.

Korekcia a leštenie laku

Korekcia laku znamená odobratie vrstvy laku potrebnej pre odstránenie škrabancov, hologramov, slniečok a všetkých defektov laku. Po vykonaní korekcie, teda opravy laku a odstránení škrabancov nasleduje leštenie.

Leštenie má za úlohu odstrániť všetky mikroškrabance. Lak je teda nádherne priehľadný, lesklý a hlboký. Leštenie sa vykonáva podobne ako korekcia orbitálnou leštičkou, leštiacim kotúčom a pastou. Naleštená karoséria je odmastená vhodným prípravkom, aby sa pripravila na aplikáciu ochrany.

Aký je postup?

dekontaminácia karosérie

korekcia laku (odstránenie všetkých defektov laku)

leštenie laku (privedie stav laku do vysokého lesku)

ako ochrana sa použije keramická ochrana laku

Dohodnite si termín.

Dohodnite si s nami termín vášho detailingu a príďte sa pozrieť, ako to v priestoroch 2JZ Detailing-u vyzerá!

Menu